Brosjyredesign for Tao Soneterapi

For litt siden kom Synnøve Åsheim av Tao Soneterapi til meg og spurte om vi kunne lage i stand flygeblad som hun kunne gi ut til bedrifter i hensikt å hjelpe kunden redusere sykefraværet blant de ansatte. Kjempeidé syns vi, og tok oppdraget på strak arm.

Før brosjyrene ble bestilt fikk vi tilsendt et tekstutkast av Synnøve, og vi satt straks i gang med å utforme et design i tråd med stilen på Synnøves hjemmeside, som samtidig skulle tale til sjefene i større og mindre selskap.

Brosjyre design for din bedrift

Presentasjon innside før bestilling

 

Når designen var på plass, satt vi i gang å drille med teksten. Etter vi var fornøyd sendte vi forslaget tilbake til Synnøve, og så var det avgjort. Brosjyrene var klar for bestilling!

bestille brosjyrer

Ferdige brosjyrer klar til levering

bestille brosjyrer

Fine brosjyren! 🙂

Her finner du siden vi har laget her på Ekvalibrium som en hyllest til Tøffe Synnøve Åsheim.

 

Let's deal – Kanskje verdt å prøve?

I tidligere innlegg har jeg skrevet litt om veien til oppstart av egen klinikk og hvor viktig det er med en skikkelig proff hjemmeside. Og i dag tenkte jeg å fortelle om mine egne erfaringer i forhold til markedsføring med Let’s deal.

Det er utfordrende å vite hvordan du best kan markedsføre deg.  Det er så mange spørsmål som du kanskje ikke har svaret på i det du setter ut for deg selv første gang. Vil du satse på annonsering i aviser og blader? Bruke nettreklame? Kanskje bestille flygeblad  som kan leveres personlig og legges igjen ulike plasser der folk oppholder seg. Eller kanskje ønsker du å rette fokusen mot bedrifter? Det er mange mulige løsninger og ikke lett å vite hvilken løsning eller kombinasjoner som er rett for deg.

En ikke-strategi for min del…

For å nå ut til folket prøver jeg stadig nye metoder og for litt siden trodde jeg at jeg gjorde en god investering ved å bruke store kostnader på å annonsere i avisen. Jeg hadde trykk hver onsdag, og i tillegg daglig annonsering på nett i 6 måneder. I mitt hode var dette en smart løsning – planen var å nå avisleserne enten de leste nettutgaven eller foretrakk den gode, gamle papirvarianten. Du verden hvor mange kunder jeg skulle nå på denne måten… Jeg har spurt, og jeg har gravd – Ingen av mine kunder har svart at de har kommet til meg på bakgrunn av en annonse de har sett i noen avis. Nett eller papir. Så der fikk jeg den! Min erfaring gjorde at jeg valgte å se i andre rentinger for å nå ut til kunden.

Hva er det som faktisk har fungert?

Jeg har fulle dager nå, så noe har jeg jo gjort riktig…Det som faller meg inn med det samme er avtalen jeg gjorde med Lets deal. Jeg har nådd ut til mange mennesker som normalt sett ikke hadde fått vite hvem jeg er og antakeligvis heller ikke oppsøkt soneterapi sånn ellers. Når de oppsøker Let’s deal er de gjerne ute etter å finne et godt tilbud og eventuelt prøve noe nytt, da prisene er langt fra avskrekkende for folk flest. Å prøve en tjeneste som man ikke kjenner til, og ikke er sikker på virkningen av kan være skummelt for mange. Og i allefall å bruke masse penger på det. Men om det koster det samme som en kinobillet eller 2 kopper kaffi er folk flest villig til å prøve likevel –og i dette tilfellet – soneterapi hos meg.

Det er mye enklere for oss mennesker å prøve nye ting dersom inngangsbilletten ikke er så dyr.

Hvis du da viser ditt gode vesen, gir kunden en god opplevelse og forklarer kunden enkelt og greit hvilke fordeler de kan oppnå ved å repetere behandlingen –  så har du ganske sannsynlig akkurat fått en ny tilbakekommende kunde. Du tjener ikke penger på Let’s deal, men hvis du gjør det riktig med de som er villig til å prøve deg, så er gevinsten ganske høy.

Jeg har behandlet mange på benken hos meg som har kjøpt en deal.  Det som er verdt å merke seg her er at veldig mange kommer tilbake, i min erfaring. Dessuten har de fortalt om sine positive opplevelser til andre, og da begynner snøballen å rulle…

Jungeltelegrafen er den beste reklame så lenge den er positiv- vel og merke.. 😉

Men jeg vil jo ikke virke useriøs…

Noen er redd for å bli oppfattet som useriøs eller mindre vellykket hvis de selger tjenestene sine billig… Forståelig nok.  Jeg hadde en klient som sa akkurat det til meg. Når hun så hvor billig jeg solgte en behandling på Lets deal, så ble hun i første øyeblikk litt skeptisk….Helt til hun kikket på hjemmesiden.

Og det er mitt neste poeng: Da jeg har en skikkelig profesjonell hjemmeside valgte hun å komme likevel. En profesjonell hjemmeside er utrolig viktig for å trekke kunder til din praksis. Likeså og tørre å vise deg frem – bruk noen kroner på å få visittkort som skiller seg ut fra mengden og viser et varmt og imøtekommende smil på ene siden av kortet – MINST!

Er det nå jeg også sier ikke vær redd for å trø utenfor komfortsonen din? For det er nemlig der “the magic happens”!

Synnøve

Lykke til med din markesføring. 🙂

Legge inn Google map på hjemmesiden

Hvis du driver en forretning er det gjerne stor sannsynlighet for at du holder til et sted. Kanskje er det også en fordel om kunden kan få oversikt over hvor det er?

Personlig, syns jeg et Google map er et “must have” element på hjemmesiden, både fordi det er praktisk for kunden, men også fordi det gir hjemmesiden et enda mer profesjonelt uttrykk.

Så hvordan går du frem for å legge inn et kart på hjemmesiden din? Først er det greit å vite hvor du vil legge inn kartet, og dermed hvor stor plass du vil gi kartet på siden.

La oss si at du vil bruke hele bredden av siden til å legge inn et kart. Det du gjør da er å bruke et verktøy som forteller deg hvor mange bildepunkter det området måler. I Chrome og Firefox kan du høyreklikke på det området du vil undersøke, og klikke inspect element

Hvis du bruker Chrome vil du få opp Chrome DevTools sprettende opp fra bunnen og du kan undersøke de ulike elementene på siden. Hvis du lar musepekeren gli over de ulike kodene og bokstavene til venstre i panelet som dukker opp vil du se at det dukker opp  markeringer og informasjon alt etter hvilket element du peker på.

Som du ser på bildet over høyreklikket jeg i det området som er bokset inn allerede. Det DevTools forteller meg da er at det området er 842px x 492px.

size

Nå som jeg har den informasjonen, åpner jeg en ny fane i nettleseren min ( Google Chrome) ved å bruke snarveien +T og taster inn adressen til Google maps. Hvis du vil øve på den snarveien – begynn nå! Ellers kan du gå rett til Google maps herfra.

Nå skal vi style kartet til våre behov. Tast inn din adresse og press enter. Deretter gjør du som på bildet:

 

Du får da opp et vindu som ser slik ut:

 

PS: Klikk og HOLD for å flytte rundt på kartet til ønsket posisjon. Google Maps vil da justere din kode slik at kartet vises akkurat slik som du vil ha det på hjemmesiden din. Når du er ferdig med å taste inn størrelsen du ønsker, har flyttet rundt på kartet og er fornøyd, kopierer du koden.

Gå til siden du vil legge inn kartet – Hvis du bruker WordPress, sørg for at du limer inn koden i text modus fremfor visual

 

Publiser eller oppdater siden din. Voila! Gratulerer, nå kan du også vise kundene dine hvor du holder til. Sånn ser det nå ut hos meg:

kartet

 

Et øyeblikk… Her er det noe som ikke stemmer, tenker du kanskje…
Har du fortsatt en informasjonsboble hengende over kartet, som du heller ikke ønsker å ha der?

Følg med for neste innlegg: Fjerne infoboble fra Google maps…

Lukk munnen og lytt

Lytter du på ordentlig?

Når vi driver på med noe spennende, som jeg antar at du også gjør, så er det vanlig at vi snakker om det: Hvor spennende kroppen er, hvor raskt behandlignen virker, hvor banebrytende teknologien eller metoden er… Kjenner du deg litt igjen?

Det er lett å havne i en tralt hvor vi forteller hver potensielle kunde vi møter om hvor bra det vi driver med er og hvorfor det kan være gunstig for dem å benytte muligheten! Og vi mener jo selvsagt bare vel…

Det er i vår natur å prate. Spesielt oss som i tillegg også er gründere og selvdrevne! Og dette er ofte en positiv egenskap, å fortelle om muligheter, konsepter og ideer til investorer, samarbeidspartnere, formidlere eller ansatte. Det er strengt talt nødvendig å ha denne egenskapen hvis vi ønsker å nå langt i våre utvalgte veier.

Men det er ikke ALLTID munnen skal brukes når du vil oppnå interesse, ro og tillit hos andre mennesker. Som oftest er ørene og blikket ditt de viktigste salgsargumenetene dine.

Her er noen eksempler på hvor dette er spesielt viktig:

Du er i et møte med en potensiell klient La han eller henne merke at du virkelig lytter, at du forstår og respekterer. Og at du også er villig til å ta deres forståelse av situasjonen i betraktning. Dette kan du aldri bare fortelle noen – Det må oppleves… og føles.

Du kan lære en hel del ved å lytte til hvordan et annet menneske ser verden og opplever sitt eget liv, sin helse og kropp. Først når han eller hun føler seg vel tatt imot av deg, er det en god mulighet å foreslå en time eller et opplegg.

Du har med en sint eller skuffet kunde å gjøre. Uansett hvor gode dine tjenester eller produkter er vil du sannsynligvis få med misfornøyde kunder å gjøre fra tid til annen. Mennesker som rett og slett hadde en annen forventning til det du tilbyr, enn hva du faktisk leverer.

Ikke gå i fellen ved å prøve å rettferdiggjøre utfallet, eller fortelle kunden at han eller hun har gjort noe feil. Dette vil bare være å helle bensin på bålet, og er du skikkelig “heldig” kan nettop dennne sinte kunden være en klager, som gledelig, åpenlyst og i mangetall deler sin skuffende opplevelse i møte med deg. Dette kan være en ødeleggende og demotiverende situasjon, spesielt i disse dager hvor informasjon, positiv og negativ sprer seg som ild i tørt gress gjennom sosiale medier.

Så hva er det beste å gjøre i en slik situasjon hvor du er i kontakt med en skuffet eller sint kunde? Lytt… bare lytt og forstå. Selv om du innerst i ditt hjerte tenker at du har ditt på det rette. Jo mer du prøver å rettferdiggjøre for deg selv ved å forklare situasjonen eller retningslinjer, jo sintere vil kunden antakelig bli.

Så bare lytt. Det er klart du kan foreslå mulige løsninger til situsjonen når alt kommer til alt, men først bare la kunden pese fra seg ved å si for eksempel: “fortell meg hva som har skjedd?” for å vise at du faktisk er villig til å høre klagen, og se etter rom for forbedring hos deg eller ditt firma. Slik er sjansen stor for at kunden vil fortsette å være akkurat det – din kunde eller klient.

Vinn hjemmeside til din praksis

Gratis hjemmeside

Du har kanskje allerede begynt å tenke på en hjemmeside for praksisen din? Veldig, veldig lurt. Bare ved å være på nett vil du kunne nå klienter og kunder høyt og lavt uavhengig av ditt eget nåværende nettverk.

For ikke å snakke om det å dukke opp i søk, når mennesker ser etter akkurat de tjenestene du tilbyr. Hvis du ikke er på nett, profesjonelt, synlig og ekte går du glipp av en enorm mengde potensielle kunder. – Nok om det!

Vi vil gjerne dele ut en hjemmeside i snar fremtid, og du kan delta! Hjemmesiden vi deler ut er tilsvarende Ekvalibrium Pride og du mottar også 6 mådeder gratis drifts- og vedlikeholdsavtale som ellers koster kr 400,- /mnd. Hvis du etter dise 6 månedene ikke ønsker å fortsette hjemmesiden din av noen som helst grunn, er det bare å gi beskjed. Det er ingen binding knyttet til gevinsten! 🙂

Kriteriene er:

  • Du driver som behandler eller terapeut av noe slag eller operer innen helse og velvære. Om du ikke driver enda, så er du i etableringsfasen!
  • Du er villig til å stille opp for deg selv og andre ved å satse med begge bena. :- O
  • Du har vist interesse for denne unike muligheten ved å kommentere i feltet under dette blogginnlegget.
  • Du følger oss på facebook. Se linken under:

Hvis du kan si ja til disse punktene er du med i trekningen.
Og vet du hva? Det er STOR sjanse for å vinne.

Når trekker vi ut en vinner?

Når siden vår på facebook har nådd 100 likes, trekker vi første vinner, men det stopper ikke der. Vi vil fortsette for hver 50 nye likes på siden. WOW

Lykke til til deg! Ps: Vi setter stor pris på om du hjelper oss å spre budskapt, og hvis du tenker litt på det vil det jo også fremskynde prosessen! 🙂

 

//

Poster giveaway

 

I dag har vi hatt mye moro med å lage disse lekre plakatutkastene –
slik at vi kan gi dem bort!! *jippi*

Det er ingenting som gleder oss mer enn å få fine tilbakemeldinger på det arbeidet vi gjør innen web og design, og ikke minst kunne være til nytte for deg som ønsker å profilere din praksis varmt, effektivt og ærlig.

Hvis du ser for deg at en av disse designene kan være nyttig for deg å bruke enten på nett eller i den fysiske verden så er det bare å kommentere i kommentarfeltet hvordan du vil bruke plakaten.

PS: Vi gjør jobben med å legge inn dine bilder og din tekst på plakaten helt gratis!

Vi gir bort løst og fast når vi har ledig tid, til dere som kommenterer under på dette innlegget. Kjenner du noen som kunne hatt bruk for denne tjenesten?  

Vinn visittkortdesign til din praksis

22. Januar delte vi dette bildet på facebook:

visittkort gratis

Med denne teksten :

Vær med i trekningen om GAVEKORT på design av visittkort til din praksis.

Gode visittkort er en viktig del av effektiv markedsføring. Sørg for at du gjør et godt inntrykk i møte med den potensielle kunden, og ha et visittkort for hånd som vil friske opp hukommelsen deres hver gang de ser kortet. 

Legg igjenn en kommentar i feltet under, og DEL BILDET om du vil være med i trekningen av et gavekort til design. Første trekning skjer på mandag 27. januar og flere blir det! 

Følg med på siden for flere godbiter. Ønsker deg en god og effektiv innsats resten av uken! 

Blant mange av de fine kommentarene vi fikk og tilbakemeldingene i innboksen, var det Kitty Grøneng som vi la spesielt merke til denne gangen og valgte som heldig vinner. Nå har vi jobbet intenst i mange timer med å utforme ulike utkast basert på vår oppfatning av Kittys ønsker og behov, og jammen ble hun glad når hun så det siste utkastet.

Kitty driver med hudpleie, make-up & velvære, som frittstående hudpleiekonsulent i Mary Kay, og holder til i Velværeakademiet på Nesttun.

Hun tilbyr:

  • Testing av din hudtype
  • Skreddersydd optimalt program for din hud og alder
  • Personlig veilending, service og kostnadsfri oppfølging
  • Innføring i markedsledende produkter med mulighet for å kjøpe produkter med hjem
  • Profesjonell og trendy makeup til hverdag og fest
  • 100% Fornøydhetsgaranti

Med bakgrunn i disse opplysningene, samt en samtale med skjønne Kitty laget vi disse utkastene:

Gratis visittkort

Gratis visittkort

Gratis visittkort

Har du en personlig favoritt?

Vi vil fortsette å trekke ut vinnere av visittkortdesign ukentlig i tiden fremover. Vi trekker ut vinnere blant dere som følger oss på facebook, og viser at dere liker det vi gjør med å kommentere her på bloggen og på eller på facebooksiden.

Kan du tenke deg å bli trukket ut som heldig vinner av visittkortdesign denne uken?

Hvis du trenger visittkort snarest mulig kan du selvsagt hendvende deg til oss i dag, og vi vil påbegynne arbeidet med det samme. Besøk gjerne denne siden for mer opplysninger.

Blogging virker. Ingen tvil

Har du startet din egen praksis enda? Da er jeg sikker på at det renner inn dørene hos deg, nesten av seg selv… hvis ikke kan det jo være at du allerede har vurdert å trø til på nye måter for å bygge klientbasen.

Av alle mulige markedsføringsstrategier, er det få som er så jordnære, billige og EFFEKTIVE som det blogging kan være. Jeg sier ikke at det ikke koster noe. Det koster sin pris i tid, kreativitet, komfortsonestrekking og tålmodighet. Bortsett fra det er det egentlig ganske enkelt! 😉

Jeg vet. Oppgaven virker stor – du vet ikke hvor du skal begynne. Ikke nok med det, men hva skal du skrive, hvem vil lese, hva om det ikke er godt nok??

Traff jeg noe sted nå?

Det kan føles som en tungvindt og vanskelig prosess det å sette opp en blogg eller hjemmeside, for så og skulle fylle den med noe. Vi er lært opp til å søke umiddelbare resultater og tilfredstillelse. Og å blogge vil ikke gi deg nye kunder over natten, slik som groupon eller let’s deal. Men her er grunnen til hvorfor du med fordel kan gjøre det selv om.

Hvis du IKKE blogger for å bygge opp din kundekrets og  omdømme så går du glipp av en fantastisk mulighet til å skille deg selv ut i konkurransen. Og det er ikke sikkert at du liker å se det slik. Men la meg spørre deg en ting, vil det være mer greit hvis du tenker at det er en konkurranse, ikke for å få flest kunder – men å nå frem til og hjelpe flest mennesker?

Oppgaven ER stor, og belønningen deretter; kanskje et menneske blir beveget av dine innlegg, kjenner seg igjen, blir underholdt, lærer noe. Får din tillit.

Når Herr Benjaminsen søker på ord relatert til sitt problem vil den behandleren med mest relevant informasjon være mest synlig i søketreff. Men det er ikke sikkert Herr Benjaminsen er klar til å gjøre noe med sin situasjon, men han velger å lese en bloggartikkel som kom opp i søket. Benjaminsen syns det var informativt og i tillegg finner han andre artikler som hjelper ham å tenke litt anderledes angående seg selv eller problemet han opplever. Når Benjaminsen en dag er klar for å takle situasjonen, tror du han da finner frem gule sider og ringer en tilfeldig behandler, eller kontakter han det mennesket han føler han alt kjenner til en grad og som har tydelig kunnskap i feltet?

Tenk på dette: Mange terapeuter og behandlere har enorme hjerter, og vil så gjerne hjelpe. Samtidig har de ofte litt hardere for å gi seg selv den samme tålmodigheten, støtten og plassen som de gir andre til å boltre seg i prosessen. Dette er selvsagt ikke deg…

Men hvorfor er blogging så positivt?

Først og fremst, vi det bringe deg kraftig opp og frem i søkemotorene. Siden det er så få behandlere i ditt område som har trådt ut av den komfortsonen, er det rett frem enkelt å finne frem til toppen ved å skrive gode relevante artikler med ord som dine potensielle kunder kan bruke i søk etter dine type tjenester.

Det blir mye lettere for deg å spre verdifull informasjon som gir alle medlemmene i vårt samfunn et bredere forståelse for de alternativene til bedring som er tilgjengelig. Å blogge er en utmerket måte å berike internettbrukere med en kilde til innsikt og tankevekkere. Du vil også bygge ditt omdømme og kunne vise deg som en person med verdifull erfaring og ekspertise i ditt felt. Ved å dele generøst av din kunnskap, utfordre, bevege og underholde besøkende vil du bygge opp og beholde en plass i forsetet av bevisstheten til dine besøkere. Dette er helt essensielt om du tenker på å gjøre praksisen din evedyktig og sikre langsiktig suksess. Mange som starter ut med et ønske om å gjøre verden til et bedre sted, kunde for kunde, feiler. Hvorfor?  For de har ikke bygget seg en portal hvor de jevnlig og effektivt kan være i kontakt med enkeltpersoner.  Ergo – folk kjenner ikke til dem, eller de blir glemt.

Mange spør meg også om de kan bruke Facebook. KLART du kan. i TILLEGG til en blogg/hjemmeside. Sammenlagt er de som krutt og flamme. En god hjemmeside eller bloggløsning vil la deg dele alle dine artikler, samtaler og innfall på alle sosiale treffpunkt som Facebook, Twitter og o Youtube. Bruker du BARE en facebookside, vil du gå glipp av verdien i å bygge din egen identitet og tilstedeværelse på nett. Du vil berike facebook mer enn deg selv og til syvende og sist være begrenset av hvordan facebook lar deg bruke sine tjenester. Du vil heller ikke skille deg ut, og helt erlig – ikke virke som du tar deg selv eller praksisen din helt seriøst enda.

Så hvorfor skal noen andre?

Det var litt harde ord – jeg vet. Men det jeg prøver å si er at hvis du ikke vil satse med begge bena, ikke vil skille deg ut så gjør du det samme som så mange har gjort før deg og IKKE lykkes.

Det er ikke deg – Du vil jo at dette skal bli en spennende og berikende opplevelse, hvor du virkelig får tatt i bruk all den kunnskapen, hjertevarmen og ferdigheten på mennesker som trenger det – som trenger deg. Det vil du få muligheten til – i plentitall. Når folk begynner å se navnet ditt overalt, ser din flotte og proffe nettside, får kontakt med deg på sosiale platformer – noe som kan tyde å at du faktisk er et menneske som dem – Så vil de også stole på deg, og se på deg som “han eller hun å kontakte” med sine behov.

 

Da jeg fikk ny hjemmeside

Ledig kontorplass på gateplan, på Danmarksplass, passer til terapeuter eller andre kreative sjeler…

Facebookannonsen kom som bestilt. Jeg hadde vært på Danmarksplass i ca 6 måneder og det var ikke akkurat kø utenfor klinikken min- kanskje dette kunne være noe for meg? Klikken min ligger på Danmarksplass, i Fjøsangerveien 33. Nyoppusset og delikat innredet, men det ligger i 2. etasje så det er ingen som ser meg fra gateplan.

Jeg ringte telefonnummeret i annonsen og en sprudlende stemme svarte. Vi avtaltes å møtes over en kopp kaffe og bli litt kjent- hva ønsket vi begge to? Den sprudlende stemmen tilhørte en fargeklatt ved navn Lene Larsen. En dame med utrolig mange spennende ideer og en iver og kreativitet som er av de sjeldne. Vi fant tonen og ble kjent og utvekslet ideer og pratet og plutselig var det gått noen timer.

Lene er utdannet Hypnoterapeut og jobber dessuten med webdesign og markedsføring for sånne som meg. Det virker som om hun kan ALT om data. Jeg logger rett av når det gjelder data – er overhodet ikke interessert i data. Jeg kan jo bruke internett da, er ikke helt bortevekk! 😉 Men når det kommer til hvordan du bygger f.eks hjemmesider etc da er Lene et kapittel for seg. Jeg tar av meg hatten for all det som den damen kan!.

Før jeg traff Lene, hadde jeg allerede fått laget meg en hjemmeside. Jeg syntes den var rimelig bra faktisk – hadde bilder av klinikken min og litt informasjon om hva det er soneterapi kan hjelpe med osv. Jeg hadde ikke klart det selv, selvfølgelig, jeg hadde fått hjelp av et tantebarn. Men resultatet i mine øyner var ganske bra – over gjennomsnittet syntes jeg selv. Men jeg kan ikke si den var serlig effektiv…

Etter som tiden gikk ble jeg og Lene godt kjent, og over en kopp kaffe sier Lene til meg: « Du, Synnøve, vi skal ikke ordne litt på hjemmesiden din kanskje?»

Jeg knakk sammen av latter: « Du hendelse, Lene – er den så dårlig? Jeg syns den er super jeg»

Nei, det er ikke det at den er dårlig, Synnøve… Dent er heller det at det er rom for forbedring! 😉

Så sånn ble det. Lene laget min hjemmeside www. Taosoneterapi.com  sånn som den er i dag, og hvilken hjemmeside. Profesjonell og flott. Jeg er superfornøyd. Andre terapeuter har kommentert siden min, klientene mine skryter over hjemmesiden. De sier at det er mye på grunn av hjemmesiden min at de velger meg som sin soneterapeut, nettopp fordi den viser at jeg er seriøs og profesjonell. Det er utrolig viktig å ha en hjemmeside som gjenspeiler deg for den du er og som gir deg en mulighet til å opprette tillit hos besøkeren.

Rart det der, hvordan du bare treffer på mennesker sånn tilfeldig kan det virke som i prosessen. Mennesker som dukker opp i grevens tid og hjelper deg på vei til å gjøre ditt mål litt mer oppnåelig. 

Jeg har tenkt litt nå i etterkant… og innsett at mange fine blogger og nettsider kan bli laget gjennom billige nettsideløsning som jeg hadde tidligere og gratistjenester. Men nå som jeg har valgt å satse seriøst på min drøm – min egen klinikk, er det viktig at også kunden ser at jeg mener alvor.

Jeg har brukt masse tid å penger på å oppnå den kunnskapen jeg har, da er det vel kanskje fortjent å bruke litt penger på å formidle mine tjenester til verden på en måte som gjør at jeg fremstår som den jeg er- flink og profesjonell. 🙂

________________

 

Så med dette sier jeg takk for meg og på gjensyn. Følg med på bloggen her for flere gøye innlegg om det å starte egen praksis, samt tips, triks og nyttige ressurser på veien til målet.

Synnøve

Og til deg Lene Larsen sier jeg: Tusen takk. Ekvalibrium hjelper meg å bli oppfattet seriøs ute blant nettsurferne.